O mnie

Moje zdjęcie
TimeMashinka to wehikuł czasu. Czasu dzieciństwa. Przewozi dzieci mądrze i śmiesznie przez drogę pełną zakrętów i dziur. Wehikuł czasu ma tylko jednego kierowcę i tylko jednego bohatera - Dziecko.

wtorek, 19 czerwca 2012

ŚWIŃSKIE KAWAŁY


To jest tak: myślę sobie "świńskie kawały". I świńskie kawały działają jak magnes na pasujące dźwięki. Do rymu, do rytmu, do sensu. Po kilku dniach świńskie kawały są spisane. Niestety na raty, bo dzieci i inne przypadłości skutecznie odrywają mnie od pisania. Ale ostatecznie SĄ i to się liczy.
Czytam, czytam... I nagle WIDZĘ. Widzę ilustrację. Świnię zniesmaczoną świńskim kawałem (zadka). Ja w tym widzę szpas, ale czy inni też? Testujemy:


Wierszyka nie widać, więc wklejam osobno:

**************************************************************

ŚWIŃSKIE KAWAŁY

Jedna świnia drugiej świni
Prosto się do ucha ślini
Świetny kawał podsłuchała
Trzęsąc się ze śmiechu cała
Szepcze

„Słuchaj, słuchaj, ale kawał!
Usłyszałam – prawie zawał! 
Chodź na stronę, ucho przychyl
Parę słów nieprzyzwoitych
Jest”

Świnia A do świni B
(No bo jak rozróżnić je?)
Kawalarsko i dosadnie
W kawał bez cenzury żadnej
Brnie

Wtem słuchaczka – świnia B
Skacze kwicząc „Fe! A fe!”
Raz czerwona a raz blada
„Co też pani opowiada?
Dość!”

„Ja już nie chcę tego słuchać!
To obraża me uczucia!
Nawet świńska brudna dusza
Słysząc stek ten bzdur obrusza
Się!”

„Ależ z pani kawał świni
Niech się pani zarumieni
Taki kawał – to żenada!
Uszy więdną, ryj opada
Wstyd!”

Od tej pory świni życie
Płynie bardzo przyzwoicie

Świński kawał, który budzi
Czysty zachwyt wszystkich ludzi
SCHAB

********************************************************************
Smacznego!

1 komentarz:

  1. Siedzę i rżę :DDDDDDDDDDD Siedzę, bo nie mam gdzie paść i rżeć :DDDDDDDDDD A tak poważnie: rozwijasz się :D Świetne :D

    OdpowiedzUsuń