O mnie

Moje zdjęcie
TimeMashinka to wehikuł czasu. Czasu dzieciństwa. Przewozi dzieci mądrze i śmiesznie przez drogę pełną zakrętów i dziur. Wehikuł czasu ma tylko jednego kierowcę i tylko jednego bohatera - Dziecko.

poniedziałek, 11 czerwca 2012

WILCZY APETYT





Próbuję. Akwarele i pisaki. Plamy (rozmazy) i ostre kreski. Prozą i wierszem. Na poważnie i dla frajdy. Kasia Bajerowicz, okrzepła w talencie i sławie serdeczna koleżanka, w towarzystwie której niechcący ukradłam pierścionek do dziś mój ulubiony, radzi: SKUP SIĘ. Poćwicz i wybierz coś dla siebie. Have fun. Nie wiem, co ważniejsze.

Szłam sobie na spacer (według mojej siostry-zen leciałam na złamanie nóg nie wiadomo po co) i olśniło mnie: ożywić powiedzonka ze zwierzętami w roli głównej! Szczęściem tego pomysłu udało mi się nie zapomnieć. Dziś więc odcinek pierwszy: WILCZY APETYT.
Smacznego!

(Ich probiere herum. Aquarelle und Malstifte. Flecken und scharfe Konturen. Prosa und Gedichte. Ernsthaft und zum Spass. Kasia Bajerowicz, meine gute, talentierte und berühmte Freundin, mit der ich unbeabsichtlich meinen bis jetzt Lieblingsring geklaut habe, gibt mir einen guten Rat: KONZENTRIER DICH. Übe und wähle was für dich. Hab Spass. Ich weiß nicht, welcher Ratschlag wichtiger ist.

Ich bin mal spazierengegangen (meine Zen-Schwester würde sagen: 'Du bist wie ein Huhn ohne Kopf gelaufen') und es kam mir eine Idee: Sprüche mit Tieren in der Hauptrolle beleben! Gott sei Dank, es ist mir diesmal nicht gelungen, die Idee zu vergessen. Heute präsentiere ich mit Stolz die erste Episode: WOLFSHUNGER.
Guten Appetit!)




1 komentarz:

  1. Podoba się. Takie ładniutkie, żarłocznie wciąga, a poza tym rysunek jest świetny.

    OdpowiedzUsuń