O mnie

Moje zdjęcie
TimeMashinka to wehikuł czasu. Czasu dzieciństwa. Przewozi dzieci mądrze i śmiesznie przez drogę pełną zakrętów i dziur. Wehikuł czasu ma tylko jednego kierowcę i tylko jednego bohatera - Dziecko.

sobota, 25 lutego 2012

Jak rozmawiać z rodzicami o seksie

Milan stoi sobie w piżamce. Ręce ma po łokcie w spodniach.

Milan: O! Mój siusiak jest duży.
Rodzice pełna konsternacja.
Ja: Siusiaki tak mają. Raz są duże, raz małe. Jak twój siusiak też jest raz duży, raz mały, to wszystko w porządku.

Od dziś TE rozmowy będą tylko bardziej zaawansowane, jak mi się wydaje :)

7 komentarzy:

  1. Dzięki, Kasiu! To była próba ogniowa, mówię Ci :) Miałaś podobne rozmowy z 3 świnkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. No jasne :) I wiem jedno: trzeba mówić wprost :) Na razie to są proste rozmowy - poczekaj, aż zacznie zadawać takie pytania:
    http://mama3swinek.blogspot.com/2010/04/sabe-punkty-konstytucji-3-maja.html
    http://mama3swinek.blogspot.com/2009/02/o-dociekliwosci.html
    Jeszcze fajniej jest jak latorośl zaczyna sprawdzać naszą wytrzymałość:
    http://mama3swinek.blogspot.com/2010/03/bez-cenzury.html
    Ale to są najfajniejsze czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuuuuhahahahaha :D
    Czy już wiesz, jak powiedzieć inaczej "poczęta"?
    No i Order Uśmiechu za piosenki o gitarze i o krasnoludkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak - "poczęcie" wytłumaczyłam :DDDDDDDDDD Po prostu i po kolei :DDDDDD Nowe - straszliwe teksty dziecka mam wpisane w notatnik telefonu, ale jakoś ciągle brak mi odwagi, żeby je upublicznić :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Może lepiej nie pisz. Internet ma pamięć lepszą od słoniowej. To mnie czasem powstrzymuje przed przelewaniem na e-papier całej siebie i moich dzieci.
    Opowiesz mi kiedyś, u Was, przy ognisku. Co Ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jesteśmy umówione na ognisko - BOMBA! Czekam na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń